Meglepem magam

#12 - Forrest Gump és a vonósnégyes

2015. augusztus 14. 14:49 - Sophiaso

Szóval kicsit több mint 4 hete egy vonósnégyes koncertre siettem, mikor kificamítottam a bokám. (Ha ez nem "party hard" szituáció, akkor semmi.)

Az A38 és a Petőfi híd - budai hídfő megálló között történt, hosszú ruha sarkára lépve, telefonálás közben, lépcsőn. Elesés. Kisebb sokk. Visszahívlakanyu. Leülés a lépcsőre. Kontemplálás az élet nagy dolgairól három percig, majd eldöntés, hogy akkormostmárcsakelmegyekarraakurvakoncertre. Mindez persze a Legion Run előtt 6 nappal történés. Be(le?)menés az A38-ba, sebtapaszkérés, sebtisztítás, bokainspektálás, pálinkavásárlás, pálinkanemsegítés. Ácsorgás, miközben Víg Mihályt hallgatás. Koncertet élvezés, bár közben azon gondolkodás, hogy milyen jó lenne, ha nem fájna a bokám. Szünet közben üres székekhez sprintelés, más helyére pofátlanul leülés, aztán látványosan bokafájlalás, hogy ne tűnjek olyan szemétnek. Mondjuk tényleg fájt. Koncert után hazabicegés, és még így is háromszor olyan gyorsnak levés, mint az utca népének átlagsebessége. (Mennyire ciki már, ha egy sánta előzget téged, nem?)

Másnap kórházba menés, először rossz kórházba, ahol mivel nem vérzett/szakadt le látványosan semmim, nem láttak el, hiába az a kórház van hozzám legközelebb. Aztán a megfelelő kórház megtalálása, kisebb várakozás, röntgen, miegymás, aztán lábsín-kapás.

lab.jpg

Na aztán 4 hétig kellett fent lennie a bébikének, és ez az első hét, mikor már nincs. Szerencsére életemben nem tört még el semmim, és ez volt kb. a legdurvább sérülésem, de ezt is megúsztam törés-szakadás nélkül, mindössze egy pofás húzódással/szalagproblémával. És nyilván a már befizetett akadályverseny, a Legion Run előtt 6 nappal történt, mikor máskor. Folytatni akartam a határkitolós játékomat azzal, hogy 35 fokban kemény akadályokon küzdöm át magam Pilisizén, amit igazából csak Pilisfaszomnak hívtunk eddig, viszont nem akartam leírni, hogy Pilisfaszom. De úgy látszik, mégis leírtam azért. Szóval végül csak néző voltam a Legion Runon. Amúgy jó volt, ettem jégkrémet, leégett a hátam, lefényképeztem a barátaimat, és elneteztem a telefonom havi adatforgalmát.

Szóval a héten lekerült a cuccoska. Nagy érvágás volt ám a pihentetés, mivel már rászoktam, hogy heti 4-5-ször sportolok. 4 hétig kellett mindenképpen fent lennie a lábtartómnak, de már a második hétnél nem bírtam, és azért csak elmentem az egyik boxórámra, kihagyva a lábazást. A héten meg Sziget, úgyhogy csak a mászkálás-lötyögés a sportolás, és már kezdem érezni, hogy a kihagyásnak köszönhetően nem csak tánc közben "lötyögök" :D Muffintop és társai, helóka!

Ez az első hét a lábtiló nélkül most olyan, mint a Fuss, Forrest, fuss. SZABADSÁÁG!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meglepemmagam.blog.hu/api/trackback/id/tr727706730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása