Meglepem magam

#8 - Zongora

2015. június 23. 20:17 - Sophiaso

Egész életemben zongorázni akartam, aztán helyette végül klarinétoztam, furulyáztam, gitároztam, és jelenleg pedig énekelek. Összesen fél évet zongoráztam még Nyíregyházán, de megfelelő gyakorlási platform hiányában (egy 14 billentyűs miniszintetizátoron tudtam csak nyomulni a zongoraórákon kívül) és Pestre költözésem miatt kénytelen voltam abbahagyni.

Aztán tavaly vettem egy zongorát, pontosabban szintetizátort, mert még mindig egész életemben zongorázni akarok. Egy évig porosodott a kalaptartóm tetején, mondván, hogy nincs hova tennem és nincs állványom hozzá. Igazából nem akartam kifogásokat keresni, de sikerült.

Ma újra elővettem. Éppen Birdy-től hallgattam a Sheltert, amiben tök jó zongorás alap van, aztán megláttam oldalt a Not About Angels-t és kedvem volt épp azt énekelni. Aztán rájöttem, hogy egész egyszerűnek tűnik a zongorás alapja annak is, és nekem meg van egy zongorám, úgyhogy.

Mivel annak idején a leckéknél éppen csak elkezdtük a kétkezeseket, és a játszott dalok egyébként is inkább a Megfogtam egy szúnyogotban és a Hinta palintában merültek ki, a Not About Angels kicsit intenzív volt elsőre, de azért egész jól megoldottam a feladatot.

Csak mivel túl gyorsan jönnek a hangok, gondom volt azzal, hogy hova nyúljak.

img_1324.JPG

Még jó, hogy volt otthon egy régi kivágós ABC-m. Sajnos nem ért végig, mert annyi betűm nem volt, de eléggé megkönnyítette a helyzetet. Az enyhe OCD-mnek mondjuk nem tesz jót, ahogy felragasztottam, de a nemes cél érdekében elfogadtam az eredményt. Majd leszedem a bötűket, ha már menő leszek.

 

Ugyanitt szexi zongoratanár kerestetik.

 

Ja, egyébként a #6 és a #7 meglepemmagam hiányzik, mert azok hosszúak és most inkább ezt volt kedvem megírni. Lesz ez még így se.

Szólj hozzá!
Címkék: zene zongora betűk

A bejegyzés trackback címe:

https://meglepemmagam.blog.hu/api/trackback/id/tr707568172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása