Meglepem magam

#2 - Szabadtéri gasztrohétvége

2015. június 07. 23:07 - Sophiaso

Amikor azt kiáltják az embernek, hogy "Gyere és egyél", akkor menni kell. A mostani hétvége folyamán szinte már igazságtalanul sok gasztrofesztivál gyűlt egybe, ha valaki elindult Budapesten valahonnan valahová a tág belvárosban, szinte biztos, hogy beleszaladt valamelyikbe. Én is ezzel terveztem: hagyománnyá vált, hogy a folyamatosan helyet változtató Főzdefesztre kimegyek, így a most az Olof Palme sétányon tartott 9. ilyen alkalmon is megleptem magam egy csodálatos dupla kolbásszal (nem véletlenül hangzik perverzen, a kaja is az volt).

20150606_124927.jpg

Megy. Ezresapohár. Nemakarokpoharatvenni. Akkornemiszom. Jajdevanciderkomló, azmiaz. Pohártveszezresért. Cidekormlótiszik. Nyami.

A Főzdefeszt nem mellesleg általában kézműves sörfeszt is egyben, és dacból ilyenkor mindig cidert iszom. Most azért fúziós volt a dolog: az OK Brewery Fusion Ciderjét ittam, ami "hidegen komlózott almabor", és amikor még hezitáltam, hogy ezért megéri-e poharat venni, adtak kóstolót, és annyira kedvesek voltak, hogy rögtön bedőltem a marketingnek, meg ha már ott volt a nyomom a poháron, gondoltam, akkor csak veszek poharat is meg komlócidert is. (Aztán végül egy másik pohárban kaptam az italt, szóval sok hűhó semmiért.) Nem bántam meg, főleg, mert ha az ember duplakolbászt kér, akkor kell mellé az alkohol. Kac-kac.

20150606_130527.jpg

Korábban olvastam már A sonkás nevű helyről, így sonkafan lévén úgy gondoltam, hogy mivel "a hétköznapokban" még nem sikerült oda elkolbászolnom, így akkor most betámadom a helyet. 1500-ért kaptam egy nagy bucit, két pármais grillkolbászt, hagymát és gyilkos mustárt. Fantasztikus volt, tökéletes ízkavalkád, ja meg itt is adtak kóstolót előtte, úgy tűnik, ennek mindig bedőlök. De nem bántam meg, tényleg tisztes adagot kaptam, jóllaktam, a csípős mustár pedig úgy kitisztította az orrüregeimet, hogy gyakorlatilag rögtön elmúlt az egy hete tartó megfázásom...

20150606_130540.jpg

Nem sokkal később már a római parton hekkeztem, aztán hazaérvén elkezdtem készülni a vasárnapi Miutcánk piknikre, ahol a lekváromat debütáltattam.

20150607_180736.jpg

Szóval van ez a Miutcánk.hu, aminek az a célja, hogy megismerjük a szomszédainkat, és a közös piknikezés is ennek apropójából született. Ez ugyan nem jött össze, de jó hangulat volt, nomeg kedves emberek random utcákból, és mindenkinek ízlett a lekvár. Mondjuk én ettem a legtöbbet belőle...

 

Basszus, most megint akarok enni pármai sonkás grillkolbászt hagymával, ropogós bucival és gyilkos mustárral, de csak lekvár van itthon. És zavar, hogy nem kentem meg a kenyér szélét a képen, hogynézmárki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meglepemmagam.blog.hu/api/trackback/id/tr757525238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása